Saturday, June 09, 2012

Entertainment News 09062012

追星娱乐八卦新闻

This is Zhui Xing Entertainment News bringing to you the latest and hottest news in the entertainment industry.

Zhui Xing Entertainment News Top of the Charts

Top Kpop Song of the Week: The Chaser / Infinite
Top Mandopop Song of the Week: 最亲爱的你 / 范玮琪
Top Drama Series of the Month (June): Rooftop Prince
Top Movie of the Month (June): Snow White and the Huntsman

宝妈和汪建民姐弟恋?

Zaobao.com reports:
56岁的宝妈和43岁的经纪人汪建民传姐弟恋,可是宝妈觉得媒体却把两人写得负面。她前天出席代言记者会,提及这段绯闻,泪流不止说:“汪建民是很重要的人,但我心里有一个关过不去。”看来“宝建恋”走不下去了。
Wang Jian Min  宝妈与汪建民相差12岁,两人不管是工作、生活都纠缠在一起,情如母子、朋友。前天谈及绯闻,宝妈台上台下三度泪崩,也多次重申汪建民在自己心中地位。
她说,6年前她罹患甲状腺癌开始治疗,去年3月她再经历小女儿出国念书,6月母亲过世,汪建民后来接替小女儿位置,在身边全心照顾,陪她拿药、检查,也处理她所有工作事宜,“他在我心中,早已无人可以取代。”
两人都单身,宝妈心中到底有什么难以打开的结?是否在乎女儿看法?其实曾宝仪已不反对,她说:“如果有一天,她告诉我跟汪建民在一起 了,我是可以接受的。”至于陪伴她21年的小女儿怎看?宝妈没多说,但补充说:“我无法告诉大家我们会怎么走下去,但我人生已走完三分之二,请给我自在空 间,走这

剩下的三分之一,我仍是大家心中开朗的宝妈。”
她说消息经媒体披露后,Makiyo的妈妈第一个打电话给她,要她别在乎外界眼光,勇敢爱下去。宝妈也泪眼谢媒体多年来的关照,“至今媒体都没打电话问我此事,10几年没白活。”但有记者表示,这么八卦的剧情怎轻易放过她?记者都有打,只是宝妈没接。
汪建民则替宝妈挡驾说:“就让她安静一点吧,她是值得尊敬的长辈,我把她照顾得好,我也很开心,不要太刻意去解释或改变什么。”
汪建民说,他跟宝妈天天形影不离,“我成立公司,旗下小甜甜、阿Ben都派助理打理,宝妈比较不同,找助理我无法信任,于是我都亲自帮她。”至于再三被问到未来有没有可能?他不说“不”,总回答:“未来的事很难说。”而且他坦言偏爱熟女,才让人有想象空间。

孙燕姿最新动态...

Zaobao.com reports:
孙燕姿接受《华尔街日报》专访,看好下一个巨星来自中国。今天是孙燕姿入行12周年,大腹便便的她,没有和歌迷一起庆祝,但日前她接受《华尔街日报》专访,畅谈自己入行12年的心情,还有对华语乐坛新生代的看法。
入行12年,发了11张专辑,33岁的孙燕姿累积了大约3000万张销量的好成绩。她透露刚出道时,没有人知道她是新加坡人。
“我被归类为‘港台歌手’,但现在,粉丝都知道我是新加坡人。不过我认为华人歌手不是以国籍划分,而是以流行和古典音乐作区别。”
谈到自己看好的华人歌手,孙燕姿直言:“下一个巨星将会来自中国。像李宇春、张靓颖,都很红。她们很努力,年纪又轻,也有强大的粉丝群。我也欣赏台湾的林宥嘉。”
孙燕姿说得一口流利英语,为何不发英语专辑?
她表示:“在华语流行音乐市场,新加坡成功的例子有陈洁仪和蔡健雅,至于英语流行音乐,我找不到亚洲歌手成功的例子。我很早就发现,亚洲脸孔很难在英语流行音乐市场占一席之位。”
谈到今年将发行的新专辑跟以往的有何不同,孙燕姿说:“会更好。”
孙燕姿在Twitter和博客明星、话题女王下雪互动有趣,透露自己“圆润”不少。
下雪请孙燕姿贴出最新孕照,孙燕姿笑回:“哈哈,相信我,我试过了,我看起来超级圆润。”还笑说要先补补妆、吹吹头发,接着转移话题,问下雪最近好吗?
下雪不放弃,继续呼吁:“我们都在等你的孕照!”可爱的燕姿形容自己要“圆润地去找吃的了”,让人好奇她究竟“圆”成什么样子。

Jupiter's Special 

一部电视剧如果配上一首动听的歌曲,那观众就能够更投入剧情,电视剧的精彩度也因此增加。
So this week, we will be dedicating this episode to latest and hottest drama theme song out there.

First up is 轰动台湾的偶像剧 《我可能不会爱你》's theme song.
This song is superb la. Every time when i listen to this song, i will be brought back to the drama.
And needless to say, the singer though still a relative new comer, but does a great job in conveying the emotions. Her voice is so unique too. I love her low and husky tone. 
This is 洪佩瑜 with 踮起脚尖爱.


We move to China now.
Where when you hear the 二胡 sound in the beginning of the next song, you will be brought back to 清朝 where images of 若曦 and all the 阿哥s flash pass your mind.
I wouldn't say this song is particularly nice but it is definitely successful in helping viewers to conjure images related to the drama.
This is 《步步惊心》's theme song, 三寸天堂 sang by 严艺丹.


Next up is the drama that Mango and me are crazy about.
It happens to be the Top Drama Series of June too.
This is Rooftop Prince's theme song "After a Long Time", sang by Baek Ji Young.
Wah Baek Ji Young is really the OST queen of Korea, so many great theme songs comes from her.
Really nice song and you will fall in love with it just by listening to it once.


I just finished watching this American drama called Smash.
It is about Broadway musical production and in this drama they are doing a musical on Marilyn Monroe.
So if u guys are interested in musicals and Marilyn Monroe, this drama is definitely a must watch.
All the songs in this drama are so nice!!!!
Makes me wanna buy the sound track. Lol.
This is the song of the finale scene. Very touching.
Almost wanna give a standing ovation while watching the scene.
This is "Don't forget me" sang by Katherine McPhee.


Today we will end with Glee.
Very motivational song called "We are Young".
Tonight we are young, so lets set the world on fire......


That's it today.
Cya next week.

Xian Hao
 

No comments: